Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Күш
Бөлімі: |
Тығыздық |
Педагогтің аты-жөні: |
Серкенова Гулдана Болатхановна |
Күні: |
23.11.2022 |
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Күш |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: инерция құбылысын және күш ұғымын түсінеді; Көптеген оқуышылар істей алады: Инерция құбылысын және күш ұғымына мысалдар келтіре алады, күштің белгіленуін, өлшем бірлігін біледі. Кейбір оқушылар істей алады: Күш әсерлерінің әр түрлі факторларға тәуелділігін талдай алады.(бағытына, қандай нүктеге түсірілетіндігіне, жылдамдықтың өзгеруіне) |
Бағалау критерийлері
|
Практикада күштің әрекет етуіне мысалдар келтіре алады. |
Құндылықтарға баулу
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамында еңбек және шығармашылық ынтымақтастықты өмір бойы білім алуға бағыттау. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
5 мин.
5 мин
«Миға шабуыл» әдісі.
Сабақтың ортасы
10 мин. «Жариялау» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. - психологиялық дайындық (Күн шуағы)
Топқа бөлу: І топ: Қозғалыс ІІ топ : Траектория «Өз сынарың табу» әдісі.Суреттер беріледі,сол арқылы көліктің бір түрін құрастыру.
Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл» әдісі. Оқушылардан сұрақтарға қимылмен жауап берулерін сұрау: - Бәріміз автобус ішінде отырмыз. Автобус орнынан жұлқына тартылып қалды, тепе-теңдік бұзылды. Сонда қалай қимылдаймыз? Қай жаққа қисайдық? Артқа - Ұзын жолмен автобус зулап келеді. Ол бірқалыпты қозғалады. Кенет тежелді. Қалай қимылдаймыз? Қай жаққа қисайдық? Алға - Бірқалыпты келе жатқан автобус оңға қарай тез бұрылды, қалай қимылдаймыз? Солға - Бірқалыпты келе жатқан автобус солға қарай тез бұрылды, қай жаққа құлауымыз мүмкін? Оңға
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі арқылы топтар өз мәтіндерін қорғайды
1-топ .Мәтін Күш – дененің немесе оның бөліктерінің жылдамдығын өзгертетін себеп болып табылады.Ағылшынның ұлы физик- ғалымы Исаак Ньютон күш ұғымына мынадай анықтама берді: «Түсірілген күш дененің тыныштық күйін немесе бірқалыпты қозғалысын өзгертуге жасаған әрекет болып табылады» «Білегі күшті бірді жығады, білімі күшті мыңды жығады». «Көптің күші – бірлікте». Күш – денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама. Әртүрлі денеге әртүрлі күш түсіреміз.Мысалға “ Арқан тарту ойыны” Демек, күштің сан мән көп те, аз да болуы мүмкін.
ІІ топ. Мәтін Күш сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама болып табылады. Күшті Ғ әрпімен белгілейміз.
SІ жүйесінде күш бірлігіне ньютон (Н) алынған. 1Н – тыныштық күйіндегі массасы 1 кг денеге 1 с ішінде 1 м/с жылдамдық беретін күш. Бұдан үлкен күш бірлігі – килоньютон (кН) да қолданылады. 1кН = 1000 Н.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялайды.
Топта оқушылар мәтінді оқып, шығып, толық өздері түсініп алады. |
Дескриптор -Физикалық шама ұғымын түсінеді. -Физикалық шамаларды өлшеуге арналған аспап түрлерімен танысады. -Аспаптармен жұмыс жасай алады. Жалпы балл-3 |
Кағаздан жасалған сурет
«Бес жұлдыз» әдісімен мадақтау.
Оқулық мәтін
Постер Маркер
«Жапондық» бағалау әдісі.
|
Сабақтың соңы. 5 мин Жеке жұмыс. Практикалық тапсырма
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
5 мин
5 мин Рефлекция
Кері байланыс
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Топ оқушыларына сұрақтар жазылып таратылады. « Көрсет және әңгімеле» әдісі. Әр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай және оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, шағын маркер тақтасын қолданыңыз. І топтың тапсырмасы: 1.Күш дегеніміз не? 2.Күш қандай шама? 3. Неліктен жүргізуші тежелген кезде автомобильдің артқы қызыл жарығын жағады. Түсіндіріңіз. 4. Күшті килоНьютонмен өрнекте: 12500Н,500Н,10Н,0,5Н ІІ топтың тапсырмасы: 1.Күштің өлшем бірлігі? 2.Күш бірлігі кімнің құрметіне аталған? 3. Егер велосипедті тежеп және оны тез тоқтатса, велосипедшіге не болады? 4.Ньютонмен өрнекте:2,5МН,12кН,340мН. Есептер шығару.Тақтамен жұмыс 1 – есеп: Көлемі 0,012 м3 ыдыс сумен толтырылған. Судың тығыздығы 1000 кг/м3. ыдыстағы судың массасы қандай? 2 – есеп: Ыдыста массасы 200 гр су бар. Судың тығыздығы 1000 кг/м3. Ыдыстың көлемін анықта. 3 – есеп: Массасы 2 кг, ал көлемі 100 см3 металдың тығыздығы қандай? «Ауызша эксперимент.» әдісі. «Қалайша қағазды тез аламыз?» Дескрипторы:
Кері байланыс « бутерброд» Кері байланыс әртүрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: i) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; ii) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
|
Оқушылар кестені толтырады.
|
Дескриптор Топ оқушылары ақылдаса отырып, жауап береді Әр топтың жауабын қалған топтың оқушылары «Бас бармақ» әдісімен бағалап отырады Жалпы балл-3
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
Дк экран Дәптер,маркелер
«Мадақтау» әдісі арқылы бағалау.
Стикерлер
|