«Бекітемін»
Мектеп директоры: Құдайберген С.Қ.
Қызылтаң орта мектебіндегі психологиялық қызмет орталығының
2018-2019 оқу жылына арналған негізгі жұмыс бағыттары
Психопрофилактикалық жұмыстар
№ |
Жүргізілетін жұмыстар |
Мерзімі |
Түрі |
Кіммен жүргізіледі? |
Жауапты |
1 |
Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын-алу. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг,кеңес, әңгіме, сауалнама |
1-11 сынып |
Психолог Медбике Сын.жетекші |
2 |
Мектеп ішінде жайлы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру. |
Оқу жылы ағымында |
Кеңес |
Мектеп ұжымы |
Психолог |
3 |
Бейімделу кезінде оқушыларды психологиялық сүйемелдеу. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама |
1сынып 5 сынып |
Психолог |
4 |
Қиын оқушылар мен қиындық туғызатын оқушылармен жұмыс. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг , кеңес , әңгіме, сауалнама |
Қиын оқушылар |
Сынып жетекшілер Пән мұғалімдері Психолог |
5 |
Құқық бұзушылықтың алдын-алу жұмыстары. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама |
5-11 сынып |
Сынып жетекшілер Психолог |
6 |
Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру. |
Оқу жылы ағымында |
Кеңес , әңгіме |
Мұғалімдер ата-аналар |
Психолог |
7 |
Көмек қажет ететін балаларға психологиялық көмек көрсету |
Жыл бойы |
Әңгіме , кеңес |
Оқушылар |
Психолог |
8 |
Аутодеструктивті мінез-құлықты алдын-алу жұмыстары. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг , кеңес, әңгіме, сауалнама |
1-11 сынып |
Сынып жетекшілер Психолог |
9 |
Бейіналды және бейіндік оқыту, кәсіби бағдар беру жұмыстары. |
Жоспар бойынша |
Тест, тренинг, кеңес, әңгіме, сауалнама |
1-11 сынып |
Сынып жетекшілер Психоло |
Психодиагностикалық жұмыстар
№ |
Жүргізілетін жұмыстар |
Мерзімі |
Түрі |
Кіммен жүргізіледі? |
Жауапты |
1 |
Әрбір баланың ішкі дүниесін тереңірек түсіну бағытында жүйелі зерттеу жүргізу. |
Қыркүйек |
Филипс тесті |
5-сынып |
Психолог |
2 |
Мектеп оқушыларының бейімделуі мен дайындығын анықтау. |
Қыркүйек |
Жануарлар мектебі әдістемесі |
1-сынып |
Психолог |
3 |
Оқушылардың бейімделуін бақылау |
Қыркүйек Қазан |
Сабаққа кіру |
1 сынып 5 сынып |
Психолог |
4 |
Жасөспірімдер арасында денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу |
Қазан |
Тест |
8, 9, 10 сынып |
Психолог |
5 |
Оқушылар арасына аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау.
|
Қараша
|
ИСН тест. |
5-6-7 сынып |
Психолог |
6 |
Оқушылардың таным процестерін зерттеу. |
Қараша |
«Сондай әртүрлі ағаштар», «Есте сақтау түрлері» |
1-2сынып 3-4 сынып |
Психолог |
7 |
Зиянды әдеттердің алдын алу сауалнамасы |
Қараша |
Тест |
7-11-сынып |
Психолог |
8 |
Оқушыларға кәсіби бағдар беру. |
Желтоқсан |
Климов сауалнамасы |
9-11 сынып |
Психолог |
9 |
Бейімділік анықтау диагностикасы.
|
Қаңтар |
Сьюзен Деллингер тест |
5-6 сынып |
Психолог |
10 |
|
Мамыр |
Баяндама |
Ата-аналар |
Психолог |
№ |
Жүргізілетін жұмыстар |
Мерзімі |
Түрі |
Кіммен жүргізеді? |
Жауапты |
1 |
Балаларды бейімделу кезінде психологиялық көмек. |
Қыркүйек Қазан |
Қарым-қатынас деңгейін нығайту тренинг |
1 сынып |
Психолог |
2 |
«Біздің сыныптағы достық» тренинг.
|
Қыркүйек |
Тренинг |
4-5 сынып |
Психолог |
3 |
«Бала тәрбиесіне байыпты қарайық» баяндама
|
Баяндама |
Ата-аналар |
Психолог |
|
4 |
«Педагогтың психологиялық денсаулығы – оқушы денсаулығының кепілі.» |
Қараша |
Баяндама. |
Ұстаздарға кеңес |
Психолог |
5 |
«Қыз бала мен ұл бала арасындағы қарым-қатынас әдебі» |
Желтоқсан |
Баяндама |
5-11 сынып |
Психолог |
6 |
«Емтихан жүріп жатыр» |
Желтоқсан |
Аффирмация |
9 сынып |
Психолог |
7 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу «Заң және оқушы» |
Қаңтар |
Кеңес |
4-7 сынып |
Психолог |
8 |
«Қыз бала мен ұл бала арасындағы достық» |
Қаңтар |
Дөңгелек үстел |
1-4 сынып |
Психолог |
9 |
«Түсінбеушілік жағдайды қалай шешугеболады» тренинг «Мен және менің көңіл-күйім» тренинг |
Ақпан |
Тренинг |
5-7 сынып
8-11 сынып |
Психолог |
10 |
Сен қаншалықты өз-өзіне сенімдісің? |
Ақпан |
Тест |
9-11-сынып |
Психолог |
11 |
«Мамандығым – мерейім» тренинг сабақ. |
Наурыз |
Тренинг |
5-8 сынып |
Псхолог |
12 |
Темперамент анықтау |
Наурыз |
Тест |
5-сынып |
Психолог |
13 |
«10 сөз жаттау» әдістемесі |
Наурыз |
Диагностика |
Мектепалды даярлық |
Психолог |
14 |
«Мамандық таңдауда қателесуге болмайды» |
Наурыз |
Кеңес, тренинг |
11- сынып |
Психолог |
15 |
Қарым-қатынас деңгейін нығайту |
Сәуір |
Трениг |
2-3 сынып |
Психолог |
16 |
«Жақсылықпен жаным дос» |
Мамыр |
Тренинг |
Қиын балалармен |
Психолог |
17 |
Мектеп бітірушілерге психологиялық көмек |
Оқу жылы ағымында |
Кеңес |
11-сынып |
Психолог |
№ |
Жүргізілетін жұмыстар |
Мерзімі |
Түрі |
Кіммен жүргізеді? |
Жауапты |
1 |
Оқушылар арасында білім, денсаулық сақтауды насихаттау, келеңсіз әдеттердің алдын алу «Зиянды әдеттерден аулақ болайық» |
Жыл бойы |
Әңгіме |
1-11 сынып оқушылары |
Психолог Сынып жетекші |
2 |
Балалардың өміріне, тәрбиесіне, оқуына байланысты психологиялық және невротикалық салмақ түсірудің алдын-алу |
Жыл бойы |
Топтық, жеке кеңес |
Мұғалім, ата-аналар, оқушылар |
Психолог |
3 |
Мектеп ішінде жайлы, жақсы психологиялық климат жасауға көңіл аудару, проблемалар бойынша кеңес ұйымдастыру. |
Жыл бойы |
Топтық, жеке кеңес |
Мектеп ұжым мүшелері |
Психолог |
4 |
“Қиын” қолайсыз отбасы балаларымен жұмыс.Сабаққа қатысуын, үлгерімін бақылап отыру, бос уақытын ұйымдастыру, оқушымен, ата-аналармен жеке сөйлесу. |
Жыл бойы |
Бақылау, кеңес |
Ата-аналар, оқушылар |
Психолог Сынып жетекші |
5 |
Қиын оқушыларды психологиялық сүйемелдеу. |
Жыл бойы |
Әңгімелесу |
Сынып жетекшілер |
Психолог |
6 |
Сынып жетекшілерді, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру. |
Оқу жылы ағымында |
Әңгіме , кеңес |
Мұғалімдер, ата-аналар |
Психолог |
НӘТИЖЕСІ
Педагог-психолог : Абдильман З.А.
Мектеп мәселесі:
«Жас ұрпақты тәрбиелеуде жаңа технологияны оқу-тәрбие үрдісінде қолдану арқылы білімді, зерделі, жан-жақты тұлғаны қалыптастыра отырып, білім сапасын арттыру.»
Психологтың мәселесі:
«Мектеп оқушыларының жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу және рухани адамгершілік дамуына қолайлы жағдай жасай отырып психологиялық денсаулығын қамтамассыз ету.»
Шешу жолдары:
Түсінік хат
Мақсаты: Мектеп оқушыларының жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу және рухани адамгершілік дамуына қолайлы жағдай жасай отырып психологиялық денсаулығын қамтамассыз ету.
Міндеттері:
Ата – анамен жұмыс жасаудың мақсаты: оқушымен ата – ана арасында тығыз достық қарым – қатынас құруына жағымды әсер ету, жалпы кластың білім мен даму процесіне ата – ананы баулу.
Мұғалімдермен жұмыстың мақсаты:
Психологиялық қызметтің жұмысы төмендегі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
Психодиагностика мақсаты: баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды, ұжымда әлеуметтендіру мақсатын анықтау және практикалық ұсыныстар беру. Жеке немесе топтық.
Түзету – дамыту мақсаты:
Психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату.
Позитивті «мен – тұжырымдамасын» қалыптастыру
Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диогностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.
Психологиялық алдын алу мақсаты: жасөспірімдердегі өзіндік психологиялық және эмоционалдық күйін реттей білу, зиянды әрекеттерді қолданбауға үйрету, салауатты өмір салтын ұстануға ықпал ету.
Психологиялық кеңес мақсаты: Оқушы, мұғалім, ата – ана күнделігі өмірдегі қиыншылықтарды шешуге және өзін- өзі жетілдіруге көмек беру. Кеңес келесі мәселелер бойынша беріледі: