Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы
Бөлім: |
8.1D Қоректену |
Педагогтің аты-жөні: |
Конарова Райхан Булатовна. |
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: 4 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрумендер және олардың маңызы. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.6 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау 8.1.2.7 азық-түлік құрамындағы дәрумендердің мөлшерін анықтау |
Сабақтың мақсаты:. |
Барлық оқушылар үшін: Тамақта дәрумендерді сақтау ережелерін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Дәрумендерді қабылдау және ағза саулығы арасындағы байланысты анықтайды. Кейбір оқушылар үшін: Дәрумендер типі мен құрамында дәрумендер бар азық-түлік өнімдерін сипаттайды |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Өткен сабақты тексеру. 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: "Жақсы тілек-жан жылуы" оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып психологиялық ахуал тудыру. Өткен сабақты тексеру «Менен сұрақ- сенен жауап» әдісімен сұрақ қою арқылы өткен тапсырманы тексеру.
|
"Жақсы тілек-жан жылуы" оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Жеке жұмыс Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. ҚБ мадақтау
|
Биология 8 сынып Алматы «Атамұра» 2018. А.Р. Соловева Б.Т. Ибраимова
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Ой қозғау. Слаид көру арқылы дәрумендер маңызы туралы айтылады. Оқулықтағы жаңа сабақтың слаид арқылы түсіндіреді Адам ағзасы үшін дәрумендердің маңызы туралы, тыңдалғаннан кейін жаңа тақырыптың аты, оның мақсаты ашылады.
|
Дескриптор Слаид көру арқылы -дәруменнің маңызы біледі. -дәруменге бай тағам түрлерін ажыратады. |
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Мәтінмен жұмыс. Жұптық жұмыс: Төмендегі тапсырмаларды орындайды. 1- тапсырма «Сәйкестендіру» Оқушылар алған білімдерін қолданып, дәрумендерді маңызы бойынша сәйкестендіреді.
1.Сүйек ұлпасына – А.Филлохинон ( К) 2 .Пеллагра – Б.Аскорбин қышқылы (С) 3.Қанның ұюына - В. Ретинол (А) 4.Қанның түзілуне – С.Кальциферол ( Д) 5. Қырқұлақ – Д.Никотин қышқылы ( РР) 6. Көздің көруіне – Е.Цианокобаламин (В12) Жауабы:1с;2д;3а;4е;5б;6в. 2- тапсырма Семантикалық кесте. Оқушылар дәруменге бай тағам түрін, атауын анықтап, ағзаға әсерін талдайды. ІІІ.Кестені толтырыңдар. Топпен жұмыс
|
Жұппен жұмыс 1- тапсырма «Сәйкестендіру» Оқушылар алған білімдерін қолданып, дәрумендерді маңызы бойынша сәйкестендірді.
Тақтаға дұрыс жауабын көрсетіледі. Оқушылар тапсырмаларын ауыстырып, бірін бірі тақтадағы дұрыс жауаппен тексерді. Дескриптор -дәруменнің адам ағзасына әсерін анықтады.
Жұппен жұмыс 2- тапсырма Семантикалық кесте. Оқушылар дәруменге бай тағам түрін, атауын анықтап, ағзаға әсерін талдады.
ІІІ. Топпен жұмыс. Кестені толтырады. Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
|
ҚБ:«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. ҚБ«Бағдаршам» Дескриптор -дәрумендердің химиялық атауы ҚБ:«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. ҚБ«Бағдаршам»
Дескриптор -дәрумендердің химиялық атауы ҚБ:«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. ҚБ«Бағдаршам»
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жұмыс барысы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
"Табыс баспалдағы" - «Мен барлығын түсіндім және басқаларға түсіндіре аламын» - «Мен барлығын түсіндім» - «Маған әлі де түсініксіз нәрселер бар» |
«Табыс баспалдағы» Оқушылар стикерлерге жазып береді. |
«Табыс баспалдағы» - «Мен барлығын түсіндім және басқаларға түсіндіре аламын» - «Мен барлығын түсіндім» - «Маған әлі де түсініксіз нәрселер бар» |
|