Күні: 21.02.2020 Пән: қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Сынып: 2 |
Мектеп:Қызылтаң орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Омарова С.Б. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Зат есім. «Тұсаукесер» жыры |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.4.1 – Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.1.5.1 – аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды,ұнамайды,себебі, пайдалы болды,пайдасыз болды,себебі) білдіру 2.4.2.3 – Сөз таптарын ажырату |
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі терминдер мен сөзтіркестер: Тұсау кесу,жұмыртқа, арық, қаз-қаз, ала жіп,ұра, қайла, тымақ, ішек, көк шөп. Өлең не туралы? Тұсаукесер дегеніміз не? Бұл өлеңді қай кезде айтады? |
Құндылықтарды дарыту/әлем азаматы/көпмәдениеттілік /интернационализм |
Еңбек және шығармашылық |
Пәнаралық байланыстар |
әдебиет |
Бастапқы білім
|
Салт-дәстүр, бесік жыры, бесікке салу рәсімі, сыйлық, өніп-өскен әже, тыштыма, аластау. |
|
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 3мин
5 мин
4мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері. Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабаққа, Жүректен ақ жол тілейік. «Үштік» әдісі арқылы топқа бөлу (әке, ана, бала) ІІ Үй тапсырмасын сұрау. ЖЖ «Бір қадам артқа » стратегиясы бойынша өткен тақырыпқа шолу. Сұрақ-жауап 1. Сөздің әрі қарай бөлінбейтін бөлігін ________ деп аталады. 2.Түбір сөзге қосылған бөлшекті ................... дейміз. 3.Қосымша ............... бөлінеді. 4.Жұрнақ дегеніміз ............................... 5.Жалғау дегеніміз ........................ 6. Сөз таптары дегеніміз ....................................... 1-топ: Үйшіктер 2-топ: Жаңалықтар мына сөздерді құрамына бөліп, сөйлем құрастыр ІІІ. Сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатымен таныстыру. МК. а/Байырбекова Жазираның «Тұсаукесер» өлеңін тыңдап тақырыпты анықтау. ә/Тыңдалған өлең бойынша сұрақтар қойылады. - бұл көрініс туралы не айтар едіңдер? - Тұсаукесер дегеніміз не? - Тұсаукесер рәсімін қай кезде орындайды? - Бұл өлеңді қай кезде айтады? |
Суретпен жұмыс
Аудио Жазира Байырбекова «Тұсаукесер» |
|||||||
Ортасы
3мин
5 мин
5 мин
4 мин
Сабақтың соңы 3 мин
8 мин |
б/ Кітап сөйлейді? 47-бет, 20-жаттығу. «Тұсаукесер жыры» 1.Оқушылар іштей бір рет оқиды. 2.Бір оқушы мәнерлеп оқиды. 3.Өлең бойынша сұрақтар қойылады? -Өлең неліктен «Тұсаукесер жыры»деп аталған? -Үйде кішкентай бөпелерің бар ма? -Оған тұсау кесер жасалды ма? Әр оқушыны кәмпитпен бағалау в/ «Кім тапқыр».ТЖ Сөйлемдерді көшіріп жаз. І жұп. Зат есімді табу. Тұсаукесер – сәби тәй-тәй басқанда жасалатын дәстүр. Баланың тұсауын ала жіппен кеседі. ІІжұп. Зат есімдерді тауып түбір мен қосымшаны ажырат. Біреудің ала жібін аттамасын деген ұғымнан шыққан. Жүріс-тұрысы ширақ адамға кестірген. Кәмпитпен бағалау. «Кім жылдам?». ТЖ. Жұмыртқа Сергіту сәті: Көңілді күн д/ ҚБ. «Топтастыру» Берілген сөздерден зат есімдер тауып, сөздерді жаз. Кітаптар,сатушы, келді, парта, жоғары, дөңгелек, түлкілер, тәтті, жатыр, ағаш, қарға, дәрігерлер, әдемі, аталар,жануар.
е/ Қорытынды. -Сәйкестендіру» әдісі ЖЖ Наурыз тойы, тұсау кесу, бесікке салу сөздерді суретпен сәйкестендіру. Суреттерден зат есімді білдіретін сөздерді тауып дәптерге жазу. Үй жұмысы: 23-жаттығу48-бет. Рефлексия/ «Өз жауабынды дәлелде» 1.Сабақ мен үшін_____________________болды, себебі _________________________________________________. 2.Сабақтағы ақпарат мен үшін______________ болды, өйткені_________________________________________
3.Менің сабақтағы өз жұмысыма _______________________________________
Керекті сөздер:
«Білім қоржыны»
Оқушыларға стикерлер таратылып беріледі. Оқушылар өз ойын айта отырып, немесе өз қалауы бойынша тақтада ілініп тұрған білім қоржынның тиістісін таңдап стикерді жапсырады. Жапсырылған стикерлерден диаграмма құрылып, бейнежазба бойынша жалпы нәтиже анықталады.
|
Тапсырма жазылған қағаздар
Стикерлер
|
|||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
Деңгейі жоғары оқушыларға қойылым дайындауға беріледі |
Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады
|
Сергіту сәті
|
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
|
||||||||
|
|||||||||