Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қозғалыс. Биофизика Күні: 26.02.2020 Сынып: 8 |
Мектеп: Қызылтаң орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Конарова Р.Б. |
||||||||
Қатысқандар: 4 |
Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: Тірек -қимыл жүйесін қайталау |
|||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары |
8.1.6.7 Тiрек- қимыл жүйесiнiң қызметтерiн қайталау 8.1.6.8 тірек-қимыл жүйесі туралы алған білімдерін толықтыру, ой өрісін, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту; |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
тірек-қимыл жүйесі туралы алған білімдерін толықтыру, ой өрісін, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
||||||||
Бағалау критерийі |
Тiрек-қимыл жүйесiнiң қызметтерiн aнықтaйды. Сүйектердi құрылысынa қaрaй aжыратады. |
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар қолданады: Дене сымбатын айқындайтын сөздермен танысады. Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Тірек-қимыл жүйесі тарауынан алған білімдерін талдай білуге үйренеді; Талқылауға арналған тармақтар:Топпен жұмыс жасай алады. |
||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||
Пән аралық байланыс |
Денешынықтыру |
||||||||
Алдыңғы білім |
Өсімдіктердің және жануарлардың қозғалысы |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Амандасу. Топтарға бөлу (IIтоп) .1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.2.Топқа бөлу (сүйек аттары бойынша топқа бөлінеді) |
Үлестірме материал |
|||||||
Үй тапсырмасы. I тапсырмасы: Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру мақсатында сұрақтар қойылады. Оқушылардың жауаптары мадақтау арқылы бағаланады. “Миға шабуыл” Сандық лабиринт. Адамда қанша сүйек бар? 200 ден аса Бел омыртқа саны қанша? 5 Қабырға саны қанша? 12 Құйымшақ неше омыртқадан тұрады? 4-5 Сегізкөз қанша омыртқаның бірігуінен құралған? 5 Арқа омыртқа саны қанша? 12 Омыртқа саны қанша? 33-34 Адам қаңқасы неше топқа бөлінеді? 4 Мойын омыртқа саны қанша? 7 Ми сауыты қанша сүйектен құралған? 5 2-тапсырма. БІЛІМ МИНУТЫ. (биологиялық диктант) 1- топ 1.Дене қаңқасына … … мен …. … жатады. (омыртқа жотасы, кеуде қуысы) 2. Остеондар-… жасушалары. (сүйек) 3. Адам қаңқасының сүйектері …,… және… болып жіктеледі. (қысқа, жалпақ, ұзын) 4. … … кезде адамның омыртқа жотасы қисайып, иығы бүкірейіп қалуы мүмкін. (дұрыс отырмаған кезде) 2- топ 1. Кеуде қуысын … …, … мен …. құрайды. (арқа омыртқалары, қабырғалар, төс) 2. Аяқтың еркін қозғалатын сүйектеріне … …, … …, … … және майда 26 сүйектен тұратын …, … және … … жатады. (ортан жілік, асықты жілік, шыбық сүйек, толарсақ, табан, бақай) 3. Қысқа сүйектерді …, …, … сүйектері құрайды. (омыртқа, білезік, алақан) 4. Ұзақ уақыт аяққа күш түскенде, тар және биік аяқ киім кигенде- …. пайда болады. (жапақтабандылық) 3 тапсырма:
4 тапсырма:
5 тапсырма "Сүйектердің өзара жіктелуі" кестені толтыру
6 тапсырма. Адам мен жануарлар қаңқасының ұқсастығы мен ерекшеліктерін көрсетіңіз: /суретті пайдаланып /
|