«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қызылтаң ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Кызылтан отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ "Тірек-қимыл жүйесін қайталау" 8 сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

 Қозғалыс. Биофизика

 Күні: 26.02.2020

Сынып: 8

Мектеп: Қызылтаң  орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Конарова Р.Б.

Қатысқандар: 4

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:  Тірек -қимыл жүйесін  қайталау

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

8.1.6.7 Тiрек- қимыл жүйесiнiң қызметтерiн қайталау

8.1.6.8 тірек-қимыл жүйесі туралы алған білімдерін толықтыру, ой өрісін, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту;

Сабақтың мақсаты

тірек-қимыл жүйесі туралы алған білімдерін толықтыру, ой өрісін, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Бағалау критерийі

Тiрек-қимыл жүйесiнiң қызметтерiн aнықтaйды.

Сүйектердi құрылысынa қaрaй aжыратады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар қолданады:

Дене сымбатын айқындайтын сөздермен танысады.

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері:                                                         Тірек-қимыл жүйесі тарауынан алған білімдерін талдай білуге үйренеді;

Талқылауға арналған тармақтар:Топпен  жұмыс жасай алады.

Құндылықтарға  баулу

  • жеке  және топта оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасайды;
  • Оқушылар  тірек-қимыл жүйесі   туралы  біледі,өзін-өзі реттей алады,топпен жұмыс жасай алады,бірін-бірі бағалауға үйренеді.

Пән аралық байланыс

Денешынықтыру

Алдыңғы білім

Өсімдіктердің және жануарлардың қозғалысы

Сабақ   барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі

 

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

Амандасу. Топтарға бөлу (IIтоп)

.1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу                         

1.2.Топқа бөлу (сүйек аттары бойынша топқа бөлінеді)

Үлестірме материал

Үй тапсырмасы. I тапсырмасы:

Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру мақсатында сұрақтар қойылады.

Оқушылардың жауаптары мадақтау арқылы бағаланады.

“Миға шабуыл”  Сандық  лабиринт.

Адамда қанша сүйек бар?       200 ден аса

Бел омыртқа саны қанша?                 5

Қабырға саны қанша?                12

Құйымшақ неше омыртқадан тұрады?      4-5

Сегізкөз қанша омыртқаның бірігуінен құралған?      5

Арқа омыртқа саны қанша?                   12

Омыртқа  саны қанша?           33-34

Адам қаңқасы  неше топқа бөлінеді?             4

Мойын омыртқа  саны қанша?            7

Ми  сауыты  қанша  сүйектен құралған?       5

2-тапсырма. БІЛІМ МИНУТЫ. (биологиялық диктант)

1- топ

1.Дене қаңқасына …  … мен ….   …  жатады. (омыртқа жотасы, кеуде қуысы)

2. Остеондар-… жасушалары. (сүйек)

3. Адам  қаңқасының сүйектері …,… және… болып  жіктеледі. (қысқа, жалпақ, ұзын)

4. …  … кезде адамның омыртқа жотасы қисайып, иығы бүкірейіп қалуы мүмкін.

(дұрыс отырмаған кезде)

2- топ

1. Кеуде қуысын …  …, … мен …. құрайды.     (арқа омыртқалары, қабырғалар, төс)

2. Аяқтың еркін қозғалатын сүйектеріне … …,   … …, … … және майда                                   26 сүйектен тұратын …,  

  … және … … жатады.  (ортан жілік, асықты жілік, шыбық сүйек, толарсақ, табан, бақай)

3. Қысқа сүйектерді …, …, … сүйектері құрайды.  (омыртқа, білезік, алақан)

4. Ұзақ уақыт аяққа күш түскенде, тар  және биік аяқ киім кигенде- ….  пайда болады. 

(жапақтабандылық)

3 тапсырма:

 

 

 

4 тапсырма:

 

 

 

     5 тапсырма "Сүйектердің өзара жіктелуі" кестені толтыру

                                        

Ұзын

Жілік,қабырға

Қысқа

Омыртқа, табан, білезік,алақан сүйектері

жалпақ

Бас сүйек, жамбас, қабырға, бет, жақ сүйек, самай, жауырын

    6 тапсырма. Адам мен жануарлар қаңқасының ұқсастығы мен ерекшеліктерін көрсетіңіз:  /суретті   пайдаланып /

                        

 

Адам

Ұқсастықтары

Жануарлар

Тік жүреді, кеуде қуысы жалпақ,омыртқа жотасы  

4 жерден иіледі. Ми сауыты бет бөлімінен  көлемді.

Қаңқа бөлімдері, жылықанды

Тік жүруге бейімделген,кеуде қуысы сопақша,омыртқа жотасында иілім болмайды .Жақ сүйектері жақсы дамыған

Қортындылау

1.Тірек-қимыл жүйесі неден құралады?  /қаңқа және бұлшықеттен /

2.Ұзын сүйектер қалай аталады? /жілік /

3.Ең үлкен табан сүйегі /өкше /

4.Иық белдеуін түзетін сүйектер /бұғана, жауырын /

5.Сүйек қандай ұлпаға жатады? /дәнекер /

6. Сүйектің шеміршек арқылы қозғалмалы жалғасуы қалай аталады? /буын /

7.Қозғалмалы сүйектерді ата: /қол-аяқ, иық, кеудеге жалғасатын қабырғалар /

8.Қысқа сүйектерді ата : /омыртқа ,табан, алақан сүйектері/

9. Омыртқа жотасының бірінші омыртқасы қалай аталады? /атланта /

10.Сүйектің қаттылығы қандай заттарға байланысты? /минералды заттарға /

        

Үйге тапсырма

«Тірек-қимыл жүйесі» тарауын  қайталау,  «Адам сымбатты  болу  үшін  не  істеу  керек?»  атты  шағын  эссе  жазу.

 

 

Үлестірме материал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима қағаздар үлестіріледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Биологиялық диктант үлестірме материал арқылы таратылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім ленд сайты.

 

Тірек сөздер тақтада жазылып тұрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме материал

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 13.03.2020 00:56
Құрылған күні: 13.03.2020 00:56

Текст