Педагогтің аты-жөні |
Мендекина Гульнара Байкеновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
13 қазан 2021 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
екінші |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз к мен г Өмірбаян жазамын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.5.1- дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі Уакыты |
Педагогтың әрекеті |
Ресурстар |
Ерекше білімді қажет ететін балаға арналған тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 7 минут |
Амандасу . Оқушыларды түгендеу. Дайындықтарын тексеру. Күн ретін жазу. Қайырлы күн достарым! Сәрсенбінің бұл күні Сәттілікке толсын! Бүгін алар бағамыз, Кілең бестік болсын! |
Шаттық шеңбер
|
Бірге орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысын тексеру. 33- жаттығуды тексеру шығарған мақалдарды оқыту. |
|
Жеке өзінің жанына барып қараймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныпты топқа бөлу
|
Әр окушы қима қағаздағы жазу арқылы 2 топқа бөлінеді. |
Көмек беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Миға шабуыл 3 минут |
Қайталау – білімнің анасы
|
Интерактивті тақта |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Жаңа сабақ 10 минут |
Жаңа сабақ Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Айтылым Кестедегі сөздерді оқу. Жүрек- жүрегі Кірпік-кірпігі Серік-серігі Көк-көгі Әйнек-әйнегі Екі бағандағы сөздерді салыстырып, сөз соңындағы к дыбысы неліктен г дыбысына өзгергенін айтып көр. Өз қорытындынды ақпаратпен салыстыр. Ақпарат: Сөз соңындағы к дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады. Мысалы: түлек-түлегі, жүрек-жүрегі. К- қатаң, сөздің басында ,ортасында, аяғында келеді. Мысылы; көбелек, үкі, көрік Г- дауыссыз, ұяң. Сөздің басында ортасында келеді. Аяғында келмейді. |
Интерактивті тақта |
Бірге оқыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жеке жұмыс 3 минут |
Жеке жұмыс. Өзгерген әріптін астын сыз. Жазылым Көйлек -.................... бөбек-...................... Көмек -.....................көлшік -....................... Бәйтерек-................ кірпік -........................ Бесік -...................... көбелек...................... |
Интерактивті тақтамен тексеру |
Осы тапсырманы жеке орындайды. Менің көмегіммен Көйлек- көйлегі Кірпік- _________ Бесік -_________ Көбелек ______
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Кинометафора» әдісі 7 минут |
Тыңдалым Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» киносынан үзінді. 37-жаттығу Қожа туралы шағын бейне жазба. -Мәтінде кім туралы айтылған? -Қожа туралы тағы не білесің? -Мәтінге ат қой. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған деп ойлайсың? |
Кино көру Оқулық |
Бірге көреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Назар аудар! Әркімнің өз өмірбаяны болады. Өмірбаян- адамның өзі туралы нақты мәлімет. Онда дүниеге қашан және қай жерде келгені, қайда оқитыны және отбасы туралы қысқаша баяндалады. |
Интерактивті тақта |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Балық жүзді таза суда, (балықтың жүзу қимылдарын көрсету) Бір керіліп, бір жиырылуда. Жүзіп, жүзіп шаршағанда, Тығылады тасты құмға. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сөзжұмбақ шешу Топпен жұмыс 5 минут |
«Аннаграмма» 39- жаттығу. Бос торкөздерге к дыбысынан басталатын сөздер тауып жазу.
|
Постермен жұмыс |
Постермен жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармашылық тапсырма 5 минут |
40-жаттығу Тапсырма Топтық жұмыс Бос тор көзге әріптерді сағаттағы сан ретімен орналастырып,оны оқы. Шыққан мақалды жаз. «Бала- көңілдің гүлі»
|
Интерактивті тақта, оқулық, дәптер |
Ойын «Қай әріпті жоғалттым?» Шәйне…...., еті…... өрі…...., бөлтірі…... күре….... ,белді….... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дидактикалық ойын 3 минут |
«Тізбек» Жұптық жұмыс Шарты: Жапырақтың сыртына жазылған сөзге бір оқушы «ы» дыбыстарын қосып айтып, артында отырған оқушыға береді. Ол оқушы сол сөзбен сөйлем ойлайды. Мыс: сабақ – сабағы. Асан сабағына дайындалды. Сөздер: өрік, күрек, белдік, етік, шәйнек. |
Жапырақтың артына жазылған сөздер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жұппен орында |
(Сөздердің бастапқы түрін жаз) Жүрегі- Көйлегі- Көмегі- Етігі- Шелегі - Көгі-
|
|
(Сөздердің бастапқы түрін жаз) Жүрегі- Көйлегі- Көмегі- Етігі- Шелегі - Көгі-
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау 2 минут |
«Жалған, ақиқат» тәсілі. 1. Кк дыбысы дауысты дыбыс? 2. Гг дыбысы сөздің тек ортасында ғана кездеседі? 3. Кк дыбысынан басталатын сөз жоқ? 4. Кк дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, ол г-ге айналады. 5. Өмірбаян әркімнің өзі туралы нақты мәлімет. |
Интерактивті тақта |
Кейбір сұрақтарды қою. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
56 бет 38- жаттығу |
Интерактивті тақта |
Күнделікке жазуын қадағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
ҚҚҚ әдісі (қызық, құнды, қиын)
|
Смайликтер |
|