Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Полимеризация
Өткізген: Серкенова Г.Б.
Қызылтаң ауылының ЖОББМ
2020-2021 оқу жылы
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10В Алкендер |
Мектеп: Қызылтаң ауылының ЖОББМ |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Серкенова Г.Б. |
|||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақ тақырыбы |
Полимеризация |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.2.22 химиялық реагенттерге қатысы бойынша пластиктердің салыстырмалы инерттілігін тәжірибе жүзінде дәлелдеу;
|
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Пластиктердің салыстырмалы инерттілігін қышқыл мен сілтідегі, органикалық еріткіштердегі ерігіштігін, жануын, иілгіштігін зерттеу арқылы тәжірибе жүзінде дәлелдеу |
|||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алуы керек: карбкатиондардың тұрақтылығы жайлы қорытынды жасау Пәндік лексика және терминология қосылу, нуклеофильді реагент, электрофил, электрофильді, механизм, геометриялық, цис-транс немесе E-Z, (а)симметриялы, біріншілік, екіншілік, үшіншілік, карбкатион, полимер, полимеризация, тұрақты, тұрақсыз, тұрақтылық, Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер (бастапқы, екіншілік, үшіншілік) карбкатион ...... алкил топтарына қосылды. Алкил топтары электрондарды … Алкил топтары ….. арттырады Карбкатионның заряды ..... құрайды. Карбкатоинның тұрақтылығы .......... артады Егер карбкатион түрақты болса, онда .......
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Жаһандық азаматтық: Қоршаған ортаны қорғау және тұрақты дамуға ұмтылу. Дағдылар:сыни және шығармашылық ойлау, өзіне сенімділік және рефлексия жасай алу. Салауатты өмір салтын ұстану. Қарым-қатынас: - топтық, жұптық жұмыс |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Экология |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
|||||||
Бастапқы білім
|
9.4В Көмірсутектер. Отын 10.1C Химиялық байланыс 10.2A Органикалық химияға кіріспе |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 7минут |
Сабақтың басында «ЖҰМБАҚ СӨЗ» ойынын ойнату. (өткен тақырыптар бойынша терминдерден бастап жаңа тақырыпқа байланысты терминдермен аяқтау арқылы жаңа тақырыпқа қызықтыру немесе жаңа тақырып бойынша ой қозғау). ойынның шарты: бір оқушыны тақтаға шығару керек, ал қалған оқушылар тақтадағы оқушыға мұғалімнің жасырған сөзін академиялық тілде, диалогта қолданылатын сөз тіркестерін қолданып, пәндік лексика мен терминалогияны қолданып түсіндіруі керек. Оқушы терминді анықтауы керек. Бұл ойынның негізінде тақтадағы оқушының білімін, сонымен қатар сыныптағы қалған оқушылардың білімін тексеруге болады. Терминдер: алкен, изомерия, цис-изомер, транс-изомер, қосылу реакциясы, қанықпағандық, электрон, нуклеус, протон және т.б. Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсатымен таныстырады және сабақтың мақсатын қояды, жетістік критерийлерін анықтайды. |
Презентация Слайд№1-3 |
||||||
Сабақтың ортасы 30минут
|
(Э) Түрлі пластиктердің қасиеттеріне: қышқылдар, сілтілер, органикалық еріткіштердегі ерігіштігі, жану, қыздыру, иілгіштік қасиеттерін зерттеуді үшін минижоба жасауды, нәтижелерін жазу және сәйкесінше қорытынды шағын есеп жасауды оқушыларға ұсыну. Мақсаты: күнделікті өмірде полимерлердің кең спектрі бойынша эксперименттер жүргізіп, ескерту жасау және олардың қасиеттері оларды қолайлы етеді Пластикалық үлгілердің бірнеше қаптамасы (жазуларсыз) Әрбір қапшықта қандай зат бар екеніне тән қасиеттер бойынша анықтау. - Пластмассады тану сыртқы көрініспен (түс, қаттылық, серпімділік және т.б.) - Пластмассадан жылуға және жануға байланысты - пластиктің қышқылдар мен сілтілерге қатынасы 2 оқушыға арналған Капрон, нейлон, поливинилхлорид, полистирол, полиэтилен, полипропилен, фенол формальдегидті шайыр, полиметилметакрилат 1 М HCl - 8 мл 1 М NaOH - 8 мл Сынақ құбырлары - 8 дана Пипеткалар - 2 дана Пинцет - 1 дана Алкоголь шамы - 1 дана Минижобаның бағалау критерийлері:
Зерттеу нәтижесі бойынша шағын есеп жазудың бағалау критерийлері: Мини жобаның мақсаты көрсетілген кіріспе бар; Зерттеу жүргізу жолы сипатталған; Зерттеу нәтижелері көрсетілген; Зерттеу нәтижесі бойынша қорытынды жасалған; Зерттеудің артықшылықтары мен кемшіліктері бағаланған. |
Слайд№4-5 Құрал жабдығы: көзілдірік, ақ халат, резеңке қолғап, Үш түрлі полимерлер үлгісі, спиртшап, химиялық қасышқа, сіріңке, сынауықтар, қышқыл, сілті және органикалық еріткіштер ерітінділері.
2 оқушыға арналған Капрон, нейлон, поливинилхлорид, полистирол, полиэтилен, полипропилен, фенол формальдегидті шайыр, полиметилметакрилат 1 М HCl - 8 мл 1 М NaOH - 8 мл Сынақ құбырлары - 8 дана Пипеткалар - 2 дана Пинцет - 1 дана Спирт шамы - 1 дана |
||||||
Сабақтың соңы 3минут |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
Слайд№6 |
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Шығармашылық жұмыс Есеп жазу Зерттеуді жалғастыруға болады. |
Мұғалім ҚБ жүргізеді. Өзін өзі бағалау жүзеге асады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||